שירות תחזוקת תקלות ושבר
מה היתרון של מוסך ראובן ובנו בע"מ במקרים של תקלה?
כשיש תקלה נרצה אבחון מהיר ונכון. כשהאבחון אינו נכון מצביע המכונאי בכל פעם על חלק אחר ותולה בו את האשמה והלקוח משלם ומשלם ולא תמיד הבעיה נפתרת. לכן, לניסיון ומיומנות יש תפקיד חשוב באבחון נכון של תקלות. במוסך ראובן ובנו בע"מ ניסיון עתיר שנים והשתלמויות שוטפות דואגות לשים את הצוות בחזית הידע הטכנולוגי והשרות ללקוח.
אבחון נכון של תקלה מתבטא ב-
- קיצור משך השבתת המלגזה.
- פיתרון אמיתי של הבעיה, מניעת הישנות הבעיה, מניעת בעיות נגררות.
כחלק מההתפתחות הטכנולוגית והרצון למתן שירות מהיר, איכותי ויצירת ממשק בין המוסך ללקוח, מוסך ראובן מתנהל עם תוכנת ברק, תוכנת CRM לדיווח ולמעקב תקלות- התוכנה מאפשרת ללקוח להכניס קריאת תקלה במערכת של מוסך ראובן ובנו בע"מ בכל רגע נתון 24/7 באמצעות האינטרנט. הקריאה נכנסת לרשימת התקלות לטיפול, ובאמצעות התוכנה יכול הלקוח לעקוב אחר התקדמות הטיפול בכל רגע. עם סיום הטיפול יקבל הלקוח מהמערכת הודעת אימייל.
לתוכנת ברק לחץ כאן
כשמדובר בכלי עבודה חיוני, כשכל שעת עבודה היא חוליה חשובה בשרשרת העבודה - יותר זול לבצע את הדברים נכון בפעם הראשונה מאשר לתקן תקלות ו"לכבות שריפות" שוב ושוב.
טופס פניה
אנא מלא את הטופס ונחזור אליך בהקדם האפשרי
יותר ויותר חברות בוחרות את שירותי הליסינג, ההשכרה, רכישת מלגזות חדשות ומשומשות דרך מוסך ראובן ובנו בע"מ. עם טווח תוכניות רחב אתה יכול לבחור את התוכנית בעלת הגמישות התפעולית המתאימה לך ואשר תאפשר לך לחשב את העלויות מראש.
• מכירת מלגזות חדשות
• מכירת מלגזות משומשות
• השכרת מלגזות
• מלגזות בליסינג

תוכנה ייחודית, נוחה לתפעול המשלבת בין טכנולוגיה חדישה למתן שירות בצורה הטובה והיעילה ביותר. התוכנה מאפשרת ללקוח להזין קריאת שירות/ פתיחת פנייה/ בקשה להצעת מחיר המנותבת ישירות אל בעל העסק. משלב זה, הלקוח הינו שותף לתהליך פנייתו. איש השטח מקבל את הקריאה באפליקציה ומדווח על: כניסה למקום, פרטי הטיפול ושעת הסיום- בסיום הקריאה, ישלח ללקוח מייל אוטומטי עם קריאת השירות החתומה.
לפתיחת קריאת שירות לחץ כאן
למצגת הסבר לחץ כאן